איך להגן על הדירה במינימום תקציב?

עלויות המיגון של דירה מפני פורצים על ידי התקנת מערכות אבטחה מתקדמות יכולות להגיע לאלפי שקלים. אך חשוב לדעת כי גם אם אין לך תקציב בלתי מוגבל, עדיין ניתן באמצעות מספר פתרונות ממוקדים להרתיע ולהגן על הדירה החדשה או הישנה שלך.

אם אתה זקוק לשירותיו של מנעולן מוסמך בקריות, תמיד תוכל להיעזר בשירותים שלי, אני זמין עבורך 24/7 מסביב לשעון. לקבלת פרטים נוספים, ניתן להתקשר עכשיו ל – 072-3923579 ומנעולן מוסמך, אמין ומקצועי יגיע עד אליך!

איך להגן על הדירה מפורצים

איך להגן על הדירה בקלות ובמינימום תקציב?

מערכות מיגון מתקדמות לדירה או חברות חיצוניות אשר מציעות מוקד אבטחה יכולות לעלות אלפי שקלים מידי שנה. הנה כמה דרכים פשוטות, יעילות וקלות אשר יאפשרות לך להעלות את רמת האבטחה וההרתעה של הדירה:

  • החלפת צילינדר – יש לא מעט דירות למכירה בקריות והסביבה, האם אתה יודע אצל מי היו המפתחות של הדירה לפניך? – סביר להניח שלא. החלפת צילינדר קיים מאפשרת לך לדעת כי רק לך יש את המפתחות לדירה. כיום, טווח המחירים בשוק הצילינדרים הוא עצום וניתן למצוא צילינדרים החל מ – 50 ש"ח. באופן כללי, עבור דלת הכניסה לדירה, מומלץ לרכוש צילינדר ישראלי או בינלאומי איכותי אשר מדורג בדירוג המקסימלי (5 כוכבים).
  • מנעול עליון – מנעול עליון הוא ללא ספק אחד מפתרונות האבטחה היעילים, המרתיעים והאפקטיביים ביותר כנגד פורצים ועבריינים מזדמנים. מנעול עליון אשר נקרא בפי המקצוענים גם מנעול ג'ואל, מעניק את התמורה הטובה ביותר לכסף. עלות ההתקנה של מנעול עליון בדלת קיימת הוא בסביבות ה – 500-700 ₪ כתלות במותג הדלת והמצב הקיים שלה. מנעול עליון מאריך בצורה משמעותית את תהליך פריצת הדלת ולכן פורצים מעדיפים לוותר על פריצת דירות שבהם מותקן מנעולן מסוג זה.
  • מצלמות דמה בכניסה לנכס – בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי נכסים בוחרים להציב מצלמת דמה בכניסה לנכס. חשוב לציין כי פורצים מקצועיים יכולים לזהות בין מצלמות דמה פשוטות לבין מצלמות אמתיות ולכן מומלץ להתקין מצלמה אמיתית, גם אם היא אינה מחוברת למערכת אזעקה שפועלת 24/7.

לסיכום, יישום של אמצעי האבטחה הנ"ל יאפשרו לך לישון בשקט ולדעת כי רק לך יש את מפתח הכניסה לדירה שלך.

לקבלת שירות ממנעולן מוסמך בקריות, ניתן ליצור עימנו קשר ב- 072-3923579 ונשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה או בקשה הקשורה לשירות המקצועי שלנו.