צ'ק ליסט מעבר דירה בקריות – שלב אחר שלב

כל מעבר דירה מלווה באינספור מטלות, משימות ופעולות שחובה לדאוג לפני המעבר. בשביל שלא תשכחו שום דבר, יצרנו עבורך את הצ'ק ליסט המלא למעבר דירה בקריות – שלב אחר שלב 🙂

לא משנה אם אתם עוברים לדירה חדשה או יד שנייה בקריות, כל מעבר בין דירות בקריות מלווה בלא מעט לחצים, מטלות ומשימות. אם אתם זקוקים לשירותיו של מנעולן מוסמך בקריות, תוכלו תמיד להיעזר בשירותים שלי, התקשרו עכשיו ל – 072-3923579  ואני אגיע עד אליך!

צ'ק ליסט מעבר דירה – שלב אחר שלב

צ'ק ליסט לביצוע חודשיים לפני מעבר דירה לקריות

באופן כללי, תמיד מומלץ לא להשאיר את כל הדברים לרגע האחרון. כחודשיים לפני מעבר הדירה, מומלץ לבצע את המשימות הבאות:

  • סקר שוק –מעבר דירה בקריות כולל לא מעט בעלי מקצוע, החל ממנעולנים להחלפת צילינדרים ישנים ועד אנשי מזגנים, נגרים ואנשי הובלה. נצלו את הזמן לאיסוף הצעות מחיר וביצוע סקר שוק מקיף טרם סיום ההובלה.
  • הכינו קלסר מעבר – קלסר מעבר ירכז את כל המסמכים החשובים לדירה החדשה החל מחשבונות וחוזים ועד מסמכי התקשרות עם ספקים כאלה ואחרים.
  • זריקת חפצים מיותרים – במהלך השנים, אנו צוברים לא מעט רכוש מיותר. מעבר דירה היא הזדמנות מצוינת לעשות סדר בבלאגן ולהיפטר מחפצים לא שימושיים או רצויים על ידי בני המשפחה.

משימות כחודש לפני מעבר הדירה

כחודש לפני מעבר הדירה, מומלץ לבצע את המשימות הבאות:

  • אריזת הדירה – באופן כללי, מומלץ להקפיד על אריזה הגיונית של הדירה משום שפעמים רבות האופן שבו אנו אורזים את הדירה משפיע על האופן שאנו נפרוק את הציוד. מומלץ לסמן ולקטלג את כל הארגזים החשובים לימים הראשונים של מעבר הדירה.
  • שינוי כתובות – זה בדיוק הזמן האידיאלי לעבור ולעדכן את כלל הספקים (חברת החשמל, הגז, המים, התקשורת וכדומה) בכתובת החדשה. שלכם בקריות.

יום המעבר הדירה הגיע!

יום מעבר הדירה הוא היום הלחוץ, המתיש והמעייף ביותר. מומלץ לקחת יום חופש מהעבודה ולהתרכז במשימות הבאות:

  • העברת פריטים יקרים – במידה ויש לכם פריטים יקרים או פריטים בעלי ערך סנטימנטלי רב (תכשיטים, מכשירים חשמליים, כלים מיוחדים שבירים וכדומה), מומלץ להעביר אותם בצורה עצמאית ולא לסמוך על צוות המובילים.
  • פיקוח וניהול המעבר – ביום המעבר לדירה בקריות, מומלץ שאחד או יותר מבני המשפחה ילווה ויפקח על עבודת המובילים בדירה וליד משאית ההובלה. במידה וישנם אנשי מקצוע נוספים שצריכים להגיע לדירה החדשה, מומלץ לתזמן את השעות כך שהם יהיו לפני או אחרי צוות המובילים.
  • ביצוע סריקה מהירה בדירה הישנה – בסיום ההובלה, מומלץ בחום לבצע סריקה מהירה בכל חדרי הדירה הישנה ובצורה זו לוודא שלא השארתם שום דבר חשוב או נחוץ בדירה הישנה.

לסיכום, כל מי שעבר דירה במהלך חייו יודע שמדובר במשימה מורכבת, אנו מקווים שבאמצעות הצ'ק ליסט תוכלו לעשות את המעבר בהצלחה ובראש שקט.