איך לבחור חברת ניהול לבניין המשותף?

בעיות בניהול ועד בית מעסיקות לא מעט ישראלים אשר גרים בבתים משותפים מהצפון ועד הדרום. פעמים רבות, הפתרון ההגיוני, הקל והמהיר ביותר הוא לבחור בחברת ניהול ואחזקות אשר תעניק לדיירים מעטפת שירותים מלאה, תדאג לגבייה מסודרת ותחזוקה נאותה מידי חודש.

במאמר זה, אסקור את הנקודות והפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירת חברת ניהול לבניינים משותפים.

זקוקים לשירותיו של מנעולן מוסמך, אמין ומקצועי בקריות להחלפת או פריצה של מנעולים וצילינדרים? – אם כן, פנו אלי עוד היום – אני מנעולן 24/7 בקריות ב – 072-3923579 ואשמח לעמוד לשירותכם לאורך כל הדרך.

איך לבחור חברת ניהול לבניין המשותף?

איך לבחור חברת ניהול לבניין המשותף?

אם גם אתם הגעתם למסקנה שחברת ניהול מקצועית יכולה לחסוך לכלל דיירי הבניין הרבה עצבים, כאב ראש ומטלות חודשיות, אך אתם עדיין מתלבטים באיזו חברת ניהול לבחור, הנה כמה פרמטרים אשר יאפשרו לכם לבצע בחירה מושכלת של חברת ניהול לבניין:

  • ניסיון עבר – מומלץ לבדוק את רשימת הלקוחות של חברת הניהול ולבקר פיזית בבניינים שאותם היא מנהלת באזור המגורים שלכם. כמו כן, מומלץ לשוחח עם מספר דיירים בבניינים על מנת לאמוד את איכות ומהירות השירות של החברה.
  • חברת ניהול מקומית – כמעט תמיד עדיף לבחור בחברת ניהול מקומית אשר מחזיקה כבר איש תחזוקה בשכונה. ברוב המקרים, בחירה של חברת ניהול מקומית תאפשר לדיירים לקבל שירות יעיל, מהיר וטוב יותר מאשר חברת ניהול אשר אין לה פעילות ענפה או משמעותית בשכונה.
  • שקיפות – חברת ניהול מקצועית חייבת לדווח על כל פעולה (קטנה כגדולה) ולהתנהל בצורה שקופה לחלוטין מול ועד הבניין
  • שירות לקוחות – חברת ניהול טובה חייבת להעניק שירות לקוחות במהלך כל שעות היממה ובתוך פרק זמן סביר. בדקו מול חברת הניהול האם יש מענה לאורך כל שעות היממה, תוך כמה זמן קריאת שירות מטופלת וכדומה.
  • ביטוחים – בדקו כי חברת הניהול מבוטחת בכל הביטוחים הדרושים לפעילותה (ביטוח מעבידים, ביטוח צד ג', ביטוח אחריות מקצועית וכדומה). חברות ניהול אשר לא מבוטחות בצורה ראויה, חושפות את הדיירים לתביעות או הוצאות עתידיות.

לסיכום, חברת ניהול ואחזקת מבנים טובה, יעילה ואפקטיבית תוכל להעניק שקט נפשי וידיעה כי הבניין מתוחזק, מנוהל ונשמר לאורך שנים רבות. בחינה של הפרמטרים הנ"ל יאפשרו לכם לבצע בחירה מושכלת, נכונה ומותאמת אישית לצרכים שלכם.