איך ניתן להאריך את חיי המנעולים בבית?

זה אולי יפתיע אותך, אך לא מעט אנשים ננעלים בתוך חדרי הבית שלהם. הסיבה המרכזית לתופעה זו היא שאותם אנשים, לא ממש הקפידו על תחזוקה נאותה של המנעולים/הצילינדרים בדלתות הפנים.

במאמר זה אני אציג 4 טעויות קריטיות שיכולות להרוס את הצילינדרים והמנעולים של דלתות הפנים בבית שלך.

אם נתקעת בתוך או מחוץ לדירה שלך, אני זמין עבורך 24 שעות ביממה לתיקון, החלפה או התקנה של מנעולים באזור הקריות. לקבלת פרטים נוספים, ניתן ליצור עימי קשר ב – 072-3923579 ואשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מנעולים בעת מעבר דירה

איך ניתן להאריך את חיי המנעולים בבית?

לאחרונה, הוזמנתי לטפל בסיטואציה טיפה מלחיצה, אימא לשני ילדים בקרית מוצקין שיחקה עם אחד מילדיה משחקי חשיבה לילדים באחד מחדרי הבית, כאשר פתאום היא התחילה לשמוע צעקות מחדר האמבטיה – מסתבר, שהילד השני ננעל בחדר האמבטיה כתוצאה ממנעול תקול – זו סיטואציה מלחיצה הן עבור האימא והן עבור הילד אשר נמצא בחוסר אונים מוחלט.

בשביל למנוע מצבים מסוג זה, מומלץ ללמוד מטעויות של אחרים ולהקפיד על תחזוקה נאותה של דלתות הכניסה והפנים. באופן כללי, אני ממליץ להימנע מסיטואציות אשר יכולות לגרום לשחיקה ופגיעה מתמשכת בדלתות הפנים והחוץ כמו:

  • התעלמות מסימני אזהרה – פעמים רבות, אני שומע מלקוחות משפטים בסגנון "כן, הדלת הזו עושה לי בעיות כבר תקופה" או "כן, אני לפעמים צריך להילחם עם הדלת בשביל לפתוח אותה". במקרים אלה, מומלץ לא להמתין עד שהמנגנון, המנעול או הידית תישבר – התעלמות מנורות האזהרה תוביל לעלויות פריצה, החלפה והתקנה מיותרות אשר יכלו להימנע בקלות.
  • תליית תיקים ובגדים על ידיות הדלת – אחד התופעות שחוזרות על עצמן היא תלייה של תיקים, בגדים וחפצים שונים על גבי ידיות הדלת. באופן כללי, ידית הדלת לא נועדה לתלייה של חפצים שונים אשר מכבידים עליה. תליה של חפצים שונים על גבי ידית הדלת יכולה להוביל לשחיקה מתמשכת וכתוצאה מכך להינעלות מבלי יכולת לצאת מהחדר.
  • מעצורי דלת – לצערי, כבר יצא לי לראות בעלי דירות אשר בוחרים לא להתקין מעצורים לדלת. בסופו של יום, מעצורים לא רק מעניקים הגנה לקיר ממכות אלא גם על מנגנוני הדלת.
  • דלתות הזזה – דלתות הזזה דורשות תחזוקה צמודה יותר מדלתות רגילות. לעיתים, לקוחות אשר רוצים לתקן את הדלת לבד, חושבים שצריך לשמן אותה אך בפועל, צריך לנקות את המסילה שלה ולהחליף את גלגלי הדלת – שימון הדלת שלא לצורך, עלול להוביל להצטברות של אבק ולכלוך ולמצב בו יש צורך להחליף את כל מסילת הדלת.

לסיכום, תחזוקה נאותה של דלת הכניסה ודלתות הפנים של הדירה יבטיחו כי הן יעבדו בצורה חלקה לאורך שנים רבות. התעלמות מתמשכת יכולה להוביל לא רק לסיטואציות נעילה, אלא גם לעלויות גבוהות יותר ללקוח.