איך פורצים דלת טרוקה?

בשבוע שעבר יצאתי לעוד קריאה של לקוח שננעל מחוץ לבית שלו, הפעם הבעיה הייתה דלת טרוקה. הלקוח בדיוק ערך אימון wahoo (אימון אופניים אישי בבית), כאשר הוא קיבל משלוח והיה צריך לצאת מהבית בשביל לקבל אותו מידי השליח – בשנייה אחת של חוסר תשומת לב, הדלת נטרקה ומכיוון שהידית של דלת הכניסה קבועה (ידית מרובעת) אין אפשרות לפתוח את הדלת מבחוץ.

הדלת שלך נטרקה בפתאומיות? יש לך צורך במנעולן מוסמך באזור הקריות? – אני נמצא כאן בשבילך. אני מתמחה בהחלפה, התקנה או פריצה של מנעולים מכל הסוגים תוך עמידה בזמנים ומתן מחירים הוגנים. לקבלת פרטים נוספים, ניתן ליצור קשר ב – 072-3923579 ואשמח לעמוד לרשותך.

איך לבחור מנעולן?

איך פורצים דלת טרוקה?

חשוב לדעת כי פריצת דלת טרוקה היא פעולה פשוטה, קלה ומהירה אשר כל מנעולן מיומן יוכל לבצע בעלות נמוכה ללקוח.

במקרים בהם ישנה דלת טרוקה ללא מפתח בצידה השני (מצב דומה לדוגמא שהצגתי), רוב המנעולנים אשר פועלים בשוק ינסו לפרוץ את הדלת באמצעות קלף פלסטיק אשר עשוי מבקבוק פלסטיק פשוט. הפריצה מתבצעת כך שקלף הפלסטיק מוכנס בין המשקוף ללשונית המנגנון של הדלת, לאחר מכן על המנעולן ללחוץ את הקלף כלפי מטה ולנער בצורה קלה את הדלת עד לפתיחה שלה.

במידה ודלת הכניסה לא נפתחת באמצעות קלף פלסטיק, לרוב לא תהיה למנעולן ברירה והוא יאלץ לשבור את הידית הקבועה (הידית המרובעת) עם פלייר ולחשוף את הסרן אשר אוחז את הידית. בשלב זה, ניתן באמצעות מברג פשוט לסובב את ידית דלת הכניסה ולפתוח אותה לרווחה.

איך אפשר להימנע מסיטואציה של דלת טרוקה?

מניסיוני, קריאות לפריצת דלת טרוקה מתבצעות לאחר חוסר תשומת לב של הלקוח. על מנת להימנע מסיטואציה של דלת טרוקה, מומלץ לנקוט בצעדים הבאים:

  • שימוש בסוגר העליון – קבעו מנהג בו כל פעם שיוצאים לכמה שניות מהבית, משתמשים בסוגר העליון על מנת לשמור על הדלת פתוחה ולמנוע טריקה של הדלת כתוצאה מחוסר תשומת לב, רוח וכדומה.
  • התקנת צילינדר פרפר – צילינדר פרפר מאפשר לפתור בעיות בהן ישנה דלת טרוקה עם מפתח בצידה השני. צילינדר פרפר הוא למעשה מנעולן מובנה אשר נמצא בצידה הפנימי של הדלת, בצורה זו אף אחד מדיירי הבית לא יוכל להשאיר את המפתח בתוך הדלת.
  • מפתח ספייר – מומלץ להשאיר אצל שכן או בן משפחה אשר נמצא בקרבת מקום, מפתח ספייר לדלת הכניס – בצורה זו, תמיד יהיה לך גיבוי זמין.

לסיכום, באופן מפתיע דלת טרוקה היא אחת מהסיטואציות השכיחות שכמעט כל מנעולן נתקל בהם על בסיס שבועי/חודשי. לשמחתנו, פריצת דלת טרוקה היא לא משימה מורכבת במיוחד ולעיתים, אף ניתן לפתוח את הדלת בצורה עצמאית על ידי חיתוך ושימוש בבקבוק פלסטיק ישן אשר זרוק בקרבת מקום.