איך לבחור טכנאי מזגנים בקריות?

מערכות המיזוג והחימום בבית דורשות פעם בכמה שנים תחזוקה או תיקונים נקודתיים. כיום, חיפוש קצר בגוגל יכול לחשוף לא מעט טכנאי מזגנים בקריות, איך אפשר לבחור מתוכם את הטכנאי המומלץ ביותר? – יצאנו לבדוק ביחד עם יגאל, טכנאי מזגנים מומלץ בקריות, מהם הפרמטרים החשובים ביותר.

לקבלת שירותי פריצה או החלפה של מנעולים/צילינדרים בקריות, ניתן ליצור קשר ב – 072-3923579 ואשמח להגיע עד אליך בתוך 20-40 דקות מרגע הקריאה!

איך לבחור טכנאי מזגנים בקריות?

איך לבחור טכנאי מזגנים בקריות?

לפי יגאל, טכנאי מזגנים בקריות, לפני ששוכרים את שירותיו של טכנאי מזגנים לתחזוקה, התקנה או תיקון מזגנים בקריות, כדאי לשים לב לפרמטרים הבאים:

  • רישיון והכשרה מתאימה – מומלץ בחום לשכור את שירותיו של טכנאי מזגנים בעל רישיון, הכנסה וניסיון בעבודה. אף אחד לא רוצה ליפול על טכנאי מזגנים חובבן או "חאפר" אשר עלול לעשות יותר נזק מתועלת.
  • המלצות – חשוב לקבל המלצות מלקוחות עבר של הטכנאי על איכות העבודה והשירות שלו. אם אין לך חבר או בן משפחה שיכול להמליץ לך על טכנאי מזגנים, ניתן להיכנס לקבוצות פייסבוק כמו "הורים בקריות" או "עסקים בקריות" אשר מאפשרות לכל אחד לבקש המלצות על בעלי מקצוע שונים.
  • מחיר – באופן כללי, מחירי ניקוי, תיקון או התקנת מזגנים בקריות משתנים מטכנאי לטכנאי, אך עדיין קיים טווח מחירים הגיוני שבו כל הטכנאים נמצאים. אם טכנאי מזגנים נותן הצעת מחיר זולה במיוחד, זה חייב להדליק נורה אדומה אצל הלקוח – יתכן שגם השירות אותו מעניק הטכנאי הוא בהתאם.
  • אחריות – טכנאי מזגנים מקצועי ישמח להעניק אחריות על כל עבודת תיקון, התקנה או ניקוי מזגנים בקריות. פעמים רבות, האחריות תהיה על העבודה ועל החלקים, במידה והטכנאי סיפק אותם ללקוח. לקוחות אשר רוכשים מזגנים בצורה עצמאית או מזגנים יד שניה בשביל להוזיל את עלויות ההתקנה של מזגן חדש בנכס, יוכלו לקבל אחריות על העבודה.

לסיכום, בהחלט ניתן למצוא לא מעט טכנאי מזגנים לתחזוקה, התקנה או תיקון מזגנים בקריות. בשביל לבחור טכנאי מזגנים מוסמך, אמין ומקצועי מומלץ לשים לב לפרמטרים הנ"ל, לבצע סקר שוק והשוואת מחירים קצרה בין הטכנאים.