איך ניתן לפתוח פתח לדלת חדשה בקיר בטון?

לרוב, הקירות החיצוניים והפנימיים של הדירה עשויים בטון, אבן או בלוקים אשר נועדו להעניק לנכס את ההגנה, היציבות והבטיחות הנחוצה לך במקרים של מזג אוויר, רעידות אדמה או כל תרחיש קיצון אחר. כאשר אנו מעוניינים לערוך שינויים במבנה הקיים, חשוב לנקוט בכל אמצעי הזהירות, להשתמש בכלים ואנשי המקצוע הטובים ביותר.

במאמר זה אציג לך מהם השלבים, הכלים והמערכות אשר יאפשרו לך לפתוח פתח לדלת חדשה בכל אחד מקירות הבטון של הבית.

אם יש לך צורך במנעולן מוסמך, מקצועי ואמין  – אני נמצא כאן בשבילך!
אני מעניק שירותי פריצה, התקנה או החלפה של מנעולים, דלתות וצילינדרים באזור חיפה והקריות, כך שבכל בעיה שצצה אני אוכל להגיע עד אליך בצורה מהירה מרגע קבלת הקריאה הטלפונית. לקבלת ייעוץ ראשוני, ללא כל התחייבות מצידך, ניתן ליצור עימי קשר ב – 072-3923579
ואשמח להגיע עד אליך.

פתח לדלת חדשה בקיר בטון

איך ניתן לפתוח פתח לדלת חדשה בקיר בטון?

באופן כללי, בעזרת ניסור דלת בטון ניתן להרחיב את חלל הדירה או לעצב אותה מחדש, בהתאם לדרישות שלך. בדומה לכל פעולה מורכבת אשר מבוצעת בשטח הדירה, מומלץ בחום לא לפעול בצורה אימפולסיבית ולבצע את כלל הבדיקות הנחוצות לעבודה הדרושה לך.

לרוב, השלבים העיקריים בעת פתיחת פתח לדלת חדשה בקיר בטון הם:

  • בחינה הנדסית של המבנה – חיתוך פתחים, חלונות או דלתות בקירות הבטון של הדירה עלולים להשפיע על היציבות של הנכס כולו. לכן, לפני שעושים פעולה כלשהי, מומלץ בחום לבצע בחינה הנדסית של המבנה באמצעות מהנדס בניין (קונסטרוקטור) אשר יוכל לבחון את המצב בשטח.
  • מדידה והתאמה אישית – במידה ובדיקת מהנדס הבניין הסתיימה בהצלחה, ניתן לבצע מדידה והתאמה אישית של הפתח. המדידה, הסימון וההתאמה של המקום מבוצעת על ידי מכשור מתקדם בלייזר אשר מונע טעויות יקרות בעתיד.
  • ניסור, חיתוך והתאמה – לאחר שהמדידה הסתיימה בהצלחה, יש לנסר ולחתוך את הפתח באמצעות דיסק יהלום ייחודי אשר מאפשר לבעל המקצוע לבצע את העבודה בצורה מדויקת, נכונה ומותאמת אישית בהתאם לצרכים שלך.

בסיום פעולה החיתוך והניסור של הפתח יהיה אפשר להתקין את המשקוף והדלת הקבועה בחלל המעוצב.

כמה עולה לפתוח פתח לדלת חדשה בקיר בטון?

באופן כללי, העלות לפתיחת פתח לדלת חדשה או הרחבה של דלת קיימת תעמוד על 1,500-3,000.

העלות הסופית לצרכן תהיה תלויה במורכבות העבודה, עובי הבטון (20 ס"מ עד 40 ס"מ ), הציוד הנדרש לביצוע העבודה, מקצועיות ואיכות הקבלן המבצע – כיוון שמדובר בשירות עם השפעה ישירה על רמת הבטיחות של הנכס, מומלץ שלא לנסות ולחסוך כמה שקלים בתהליך.

לסיכום, פתיחת פתח לדלת חדשה או חלון בקיר בטון היא לא משימה בלתי אפשרית, אך היא בהחלט דורשת תכנון, מחשבה והקפדה על הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל.