האם חברת הביטוח מעניקה פיצוי כספי בעת פריצת הרכב שלך?

פוליסות ביטוח רכב מעניקות פיצוי ושיפוי כספי באינספור מקרים של תאונות דרכים, גניבה או נזק אשר מתרחש לרכב הפרטי של אחד מאיתנו.  הפעם יצאנו לבדוק האם פוליסת ביטוח רכב מעניקה פיצוי כספי במקרה של פריצת הרכב והאם בכלל שווה להפעיל את הביטוח למטרה זו.

אם ננעלת מחוץ לרכב, אין צורך להיכנס לפאניקה ולפרוץ את הרכב בצורה חובבנית אשר תשאיר לך נזק.  אם יש לך צורך במנעולן רכב מוסמך באזור חיפה והקריות, ניתן ליצור עימי קשר ב- 072-3923579 ואשמח להגיע עד אליך בתוך 15-30 דקות מרגע קבלת הקריאה הטלפונית.

האם חברת הביטוח מעניקה פיצוי כספי בעת פריצת הרכב שלך

האם חברת הביטוח מעניקה פיצוי כספי בעת פריצת הרכב שלך?

מטבע הדברים, כמעט כל אחד מאיתנו יתקע באחד הימים בשולי הדרך, אם כנהג או אם כנוסע, כתוצאה מפנצ'ר, איבוד מפתחות הרכב או תקלה בלתי צפויה ברכב.

במקרים רבים, פוליסת ביטוח חובה לא מעניקה כיסוי ופיצוי כספי למקרים של פריצת הרכב בצורה יזומה כתוצאה מגניבה או איבוד המפתח. על מנת ליהנות משירותי דרך מלאים, המבוטח נדרש לרכוש ביטוח רכב מקיף עם שירותי דרך מורחבים.

לרוב, שירותי הדרך שחברות הביטוח מציעות למבוטחים כוללים את הנושאים הבאים:

  • גרירה וחילוץ – כמעט כל פוליסות הביטוח כוללות שירותי גרירה וחילוץ כתוצאה מתקלות, הגבלות או תנאי שטח קשים במיוחד.
  • שירותי תדלוק שטח – במקרים בהם מיכל הדלק הסתיים ונתקעת ללא דלק, ניתן להזמין ניידת שירות אשר תדלק את הרכב בכמות הדלק הדרושה בשביל להגיע לתחנת הדלק הקרובה ביותר.
  • החלפה או תיקון של צמיגים, חלקים ונורות – ישנן פוליסות ביטוח אשר כוללות בתוכן אפשרות לתיקוני דרך קלים כמו החלפה של צמיגים כתוצאה מפנצ'רים לא צפויים, החלפה של נורות וכדומה.
  • תקלות מיגון – חלק מחברות הביטוח מאפשרות למבוטח ליהנות מטיפול של מנעולן מוסמך במקרים של אובדן המפתחות או תקלה במנגנון הנעילה (אימובילייזר או שלט הרכב). לרוב, השירות יהיה כרוך בתשלום נוסף לחברת הביטוח כהרחבה או כתשלום חד פעמי לספק.

חשוב לציין כי לא תמיד משתלם להפעיל את פוליסת הביטוח או שירותי הדרך המורחבים, משום שברוב המקרים השירות כרוך בתשלום נוסף אשר ישולם לספק אשר מעניק את שירותי הדרך. לעיתים קרובות, המחירון של הספק/חברת הביטוח הוא יקר יותר מהזמנת בעל מקצוע חיצוני (מנעולן, גרר וכדומה) וכמובן, שכל הפעלה של פוליסת הביטוח תגרור עליה משמעותית של הפרמיה בעתיד כאשר המבוטח ירצה לחדש את פוליסת הביטוח.

לסיכום, ישנן פוליסות ביטוח רכב מקיף אשר כוללות בתוכן סעיפים, הרחבות ותוספות אשר מעניקות פיצוי כספי על שירותיו של מנעולן הרכב – אך, כנראה שכמעט תמיד לא שווה להפעיל את הביטוח, משום שמדובר בעלות קטנה אשר כמעט כל מבוטח יכול לספוג.