האם כדאי להיות מנעולן בשנת 2022?

בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי מקצוע בוחרים להפוך למנעולנים מוסמכים ולעשות הסבת מקצוע מתחום אחר.

במאמר זה אציג את היתרונות והחסרונות בלהיות מנעולן בשנת 2022. היתרונות והחסרונות יאפשרו לך לקבל החלטה מושכלת, נכונה ומותאמת אישית לצרכים שלך.

אם יש לך צורך במנעולן מוסמך, אמין ומקצועי – אני נמצא כאן בשבילך. אני מעניק שירותי מנעולן בכל אזור חיפה והקריות, כך שבכל בעיה אוכל להגיע אליך בתוך 15-30 דקות מרגע קבלת הקריאה הטלפונית. לקבלת שירות ראשוני ממנעולן, ניתן ליצור עימי קשר ב – 072-3923579 ואשמח להגיע עד אליך.

איך מתבצע שכפול מפתחות לרכב?

האם כדאי להיות מנעולן בשנת 2022?

לפני שנרשמים אל קורס מנעולן מוסמך אשר יאפשר לך להכיר את מנגנוני הנעילה, דרכי הפריצה והכלים לעבודה כמנעולן כדאי להכיר את היתרונות והחסרונות העיקריים של העבודה כמנעולן.

היתרונות העיקריים של עבודה כמנעולן בשנת 2022

  • שכר – באופן כללי, שכר העבודה בתחום מתחיל ב – 9,000 ₪ לחודש ועולה ככל שהמנעולן עובד יותר שעות, מפורסם או מוכר יותר בקהילה. המחיר לשירותיו של מנעולן מתחיל מ – 250  ₪ ועולה בהתאם למורכבות הבעיה, השעה והכלים הנחוצים לפתרון הבעיה.
  • יציבות – עבודה במנעולן היא יציבה במיוחד, משום שלהבדיל מתחומים אחרים, הביקוש לשירותיו של המנעולן הוא קשיח. בכל יום, מאות אנשים עוברים לדירה חדשה, מאבדים את צרור המפתחות שלהם או ננעלים מחוץ לרכבם הפרטי.
  • תנאי עבודה נוחים – רוב המנעולנים הם עצמאים כתוצאה מכך, המנעולן קובע לעצמו את סדר היום, שעות העבודה והעבודות שהוא מעוניין לבצע במהלך היום.

החסרונות העיקריים של עבודה כמנעולן בשנת 2022

  • שיווק ופרסום – בשנים האחרונות, צצו יותר ויותר קורסים, בתי ספר ומוסדות לימוד אשר מכשירים מנעולנים חדשים. כפועל יוצא מכך, שוק המנעולנים הפך לשוק צפוף הרבה יותר מבעבר, כך שמנעולנים אשר רוצים לעשות את הצעדים הראשונים שלהם בתחום או מנעולנים אשר רוצים להבטיח זרם יציב של לקוחות חדשים, נדרשים להשקיע לא מעט כסף, מאמצים ומשאבים בשיווק ופרסום של העסק. התחרות על כל לקוח, יכולה להיות יקרה – כך שכל מנעולן שרוצה לעסוק בתחום חייב להחזיק באתר אינטרנט שמקודם בצורה אורגנית (SEO) או לנהל קמפיינים פרסומיים (PPC) בגוגל, פייסבוק או כל פלטפורמה אחרת בהם ניתן לאתר את הלקוחות הפוטנציאליים.
  • שעות עבודה לא שגרתיות – בהגדרה, שעות העבודה של המנעולן הן לא שעות שגרתיות. לעיתים קרובות, המנעולן יכול לקבל קריאה בשעה 2 בלילה לפריצה של רכב או של דירה – ברוב המקרים, זה ממש לא כיף, לצאת באמצע הלילה מהמיטה החמה.
  • עבודה אישית – העבודה כמנעולן היא לבד, ללא קולגות וחברים אשר נמצאים במקום. ישנם אנשים שיראו בזה יתרון, אך לאורך זמן רוב האנשים יתקשו לעבוד בצורה זו.

לסיכום, כפי שניתן לראות ישנן לא מעט יתרונות וחסרונות מובנים בתחום המנעולנות שכדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים במקצוע.