איך להפוך את הבית לבטוח יותר?

בשנה האחרונה, נגיף הקורונה כפה על כולנו סגרים חוזרים ונשנים אשר הובילו לא מעט אנשים לבצע מהפך בביתם הפרטי. לרוב, המהפך כלל לא רק שינויים דקורטיביים אלא גם שינויים אשר נועדו להגביר את רמת הביטחון הפרטית של דיירי הבית.

במאמר זה אציג 5 דרכים שיאפשרו לך לאבטח בצורה טובה יותר את הבית שלך.

לקבלת שירותי התקנה של מנעולים, צילינדרים ואמצעי אבטחה מתקדמים אצלך, ניתן ליצור עימי קשר ב – 072-3923579 ואשמח להגיע עד אליך. אני מעניק שירות אדיב, מקצועי ומהיר 24 שעות ביממה לתושבי חיפה, הקריות, עכו, נהריה וכל הישובים הסמוכים.

איך לבחור מנעולן?

איך להפוך את הבית לבטוח יותר?

הסגרים שנכפו על כולנו, הובילו רבים מאיתנו לעצב מחדש את הבית ולחשוב על דרכים יצירתיות להגברת רמת הביטחון שלנו. הנה 5 דרכים שיאפשרו לך לאבטח בצורה טובה יותר את הבית שלך:

  • מנעולים וצילינדרים – אם המפתח לדלת הכניסה בבית הסתובב אצל בעלי מקצוע, שוכרים או דיירים קודמים, מומלץ בחום להחליף אותו במפתח חדש. החלפה של צילינדר היא בגדר חובה בכל מעבר דירה, איבוד או גניבה של צרור המפתחות שלך.
  • מצלמות אבטחה – לא מעט בעלי בתים פרטיים או בעלי דירות בבתים משותפים מתקינים מצלמות אבטחה אשר נועדו להרתיע את הפורצים הפוטנציאליים. מצלמת אבטחה לא תעצור פורץ עקשן, אך בהחלט תאפשר לקבל שקט נפשי כיוון שהפורץ המצוי יעדיף לפרוץ למקום בו הוא אינו מצולם, מוקלט ומתועד בשעת מעשה הפריצה.
  • סורגים ומעקות – אם יש לך ילדים קטנים, זה זמן מעולה לבדוק את מצב הסוגרים והמעקות של מרפסות הדירה. אם הסוגרים "משוחררים" או המעקות נמוכים מידי, מומלץ בחום להחליף אותם על מנת למנוע מצב של אסון שיכל להימנע בקלות רבה.
  • גלאי עשן – בשנים האחרונות, שילוב של גלאי עשן היא חובה בכל דירה חדשה מקבלן. אם הדירה שלך ישנה, מומלץ להתקין גלאי עשן אשר יתריע ויעזור לך לשמור על סביבה מגורים בטוחה.
  • שקעים – שקעים חשופים או שבורים ברחבי הבית עלולים להוביל להתחשמלות או שריפה פתאומית בפינה כלשהי בבית. מומלץ לבדוק ביחד עם חשמלאי מוסמך שכל השקעים תקינים, לא עמוסים וצמודים לקירות הבית.

לסיכום, כפי שניתן לראות על מנת לאבטח בצורה טובה את סביבת המגורים, צריך בעיקר מעט רצון טוב, מוטיבציה וערנות.