מתי כדאי לשכפל מפתחות ושלטים לרכב?

אין דבר יותר מעצבן מלגלות שמפתח או שלט הרכב נעלם בדיוק ברגע הכי לא מתאים כשצריך לצאת לפגישה חשובה או כאשר צריך להוציא את הילדים מהגן – זו בהחלט סיטואציה מעצבן, אך זו לא הסיטואציה היחידה בה מפתח רזרבי לרכב היה יכול להציל אותך….

לקבלת שירותי פריצה, החלפה או שכפול של מפתחות ושלטים לרכב עד בית הלקוח באזור חיפה והקריות ניתן ליצור עימי קשר ב – 072-3923579. אני מנעולן מוסמך אשר מעניק שירות מהיר במהלך שעות היום והלילה, 24 שעות ביממה מסביב לשעון.

איך מתבצע שכפול מפתחות לרכב?

מתי כדאי לשכפל מפתחות ושלטים לרכב?

באופן כללי, ישנם מספר מצבים נפוצים בהם נפנה למנעולן רכב מוסמך לצורך שכפול שלטים לרכב:

  • מפתח/שלט יחיד – אם יש לך מפתח או שלט יחיד לרכב הפרטי או העסקי שלך, תמיד מומלץ לשכפל אותו. חשוב להבין שכמעט תמיד עדיף להחזיק במפתח או שלט רזרבי לרכב משום שאם המפתח או השלט היחיד יאבד לך מנעולן הרכב יצטרך לבצע שחזור, קידוד וחיתוך של מפתח מאפס – פעולה זו מייקרת את עלות השירות פי 3-4 מעלות השכפול הרגיל, כך שבהחלט כדאי להקדים תרופה למכה.
  • מספר נהגים – אם הרכב משתמש באופן יומיומי מספר נהגים (לדוגמא, בני זוג, הורים וילדים, עובדי חברה וכדומה) מומלץ לשקול לשכפל את המפתח והשלט של הרכב כך שכל אחד יוכל להחזיק במפתח אישי משלו.
  • אובדן או גניבה של המפתח/השלט – במקרה של אובדן או גניבה של המפתח/השלט מומלץ לשכפל אותו בעקבות חשש כי בעקבות האובדן או הגניבה של המפתח/השלט, הגנב יוכל לגנוב את הרכב בעתיד. במקרים אלה, מנעולן רכב מקצועי יוכל להתחבר למחשב הרכב ולקודד מחדש את אפשרויות הפתיחה של הרכב עבור המפתחות והשלטים שנותרו ללקוח. במקרים בהם, אין מפתח/שלט רזרבי, מנעולן הרכב יצטרך לבצע שחזור וקידוד מחדש של המפתח הקיים.

חשוב לציין כי ישנם דגמי רכב חדשים אשר לא ניתן לשכפל עבורם מפתח אצל מנעולן רכב בישראל. במקרים אלה, מומלץ להחזיק שני מפתחות או יותר משום שהשכפול נעשה אצל חברת הרכב אשר מזמינה את המפתח בצורה מיוחדת מיצרן הרכב בחו"ל – מטבע הדברים בכל תקופת ההמתנה למפתח לא ניתן להשתמש ברכב.

לסיכום, כפי שניתן לראות ישנן לא מעט סיבות טובות לשכפול מפתח או שלט הרכב שלך. טרם בחירת מנעולן רכב לשחזור, קידוד ושכפול מפתחות רכב מומלץ לבדוק כי המנעולן מחזיק בתעודת מנעולן מוסמך ובעל תעודת יושר ממשטרת ישראל.