איך לבחור מנעולן?

אם ננעלת מחוץ לבית, שכחת או איבדת את מפתחות הרכב המשפחתי – המנעולן הוא הכתובת עבורך!

בעת בחירת מנעולן מומלץ לשים לב למספר נקודות אשר יספקו לך הגנה מירבית מפני מנעולנים חאפרים אשר לא רק יעשו עבודה גרועה, אלא גם יכולים לעשות נזק נוסף אשר תגרום להוצאת כספים גדולה יותר.

במאמר זה, אנסה לתת לך את 5 הטיפים שלי לבחירת מנעולן מוסמך, אמין ומקצועי.

איך לבחור מנעולן?

דגשים בעת בחירת מנעולן

  1. מיקום – ראשית, מומלץ תמיד לבחור במנעולן מקומי אשר יוכל להגיע אליך בפרק זמן קצר של 15-30 דקות מרגע הקריאה. מכיוון שפועלים בישראל יותר מ – 300 מנעולנים שונים, ניתן למצוא מנעולן במרכז, בצפון או בדרום בקלות רבה על ידי חיפוש קצר בגוגל.
  2. ותק – מומלץ לשים לב האם המנעולן פועל כבר בתחום מספר שנים ובעל הכשרה מתאימה על ידי בתי ספר מקצועיים או על ידי קורסים אינטרנטיים אשר מדריכים מנעולנים לעבודה בשטח.
  3. ניסיון בשטח – חשוב לבדוק האם המנעולן הנבחר בעל ידע מעשי בעבודה הנדרשת. ישנו הבדל משמעותי ממנעולן רכב אשר מתמחה בשכפול וקידוד שלטים לרכב לבין מנעולן לבית אשר מתמחה בהחלפת צילינדרים, שכפול מפתחות, כיוון דלת זכוכית או תיקון דלתות זכוכית.
  4. אישור משטרת ישראל – לצערנו, ישנם מנעולנים אשר עלולים להיות גנבים במסווה של אנשי מקצוע. חשוב מאוד לבדוק כי המנעולן פועל באישור משטרת ישראל, בעל תעודת מנעולן מוסמך ובעל תעודת יושר ממשטרת ישראל. לעולם אל תעסיק מנעולן אשר לא יכול להציג לך את המסמכים הדרושים!
  5. המלצות – נקודה אחרונה כי כמובן המלצות, חוות דעת ופידבקים מלקוחות עבר. כל מנעולן שמכבד את עצמו יוכל להפנות אותך ל – 2-3 לקוחות עבר שימליצו על טיב העבודה (במיוחד בעבודות מורכבות).

לסיכום, חשוב מאוד לבחור מנעולן אמין, מקצועי ומוסמך אשר יוכל לעזור לך גם בחירום וגם בשגרה. כמנעולן מוסמך, אני אשמח לעזור לך בכל עבודה הקשורה למפתחות, מנעולים וצילינדרים, אני מתמחה בפריצת רכבים, בתים ומשרדים באזור הקריות ובחיפה.

לקבלת שירות מהיר ממנעולן מוסמך בקריות, התקשר ל – 072-3923579 ותן לי לפתור לך את הבעיה בקלות, במהירות ובמחיר הוגן.