מנעולן בקריות - 24 שעות ביממה

מנעולן בקריות המלצות וחוות דעת מלקוחות

אנחנו בטוחים שאנו יכולים לספק לך את השירות המקצועי, האמין והטוב ביותר שתמצא – אבל, אל תאמין למה שאנחנו אומרים על עצמנו, תקשיב ללקוחות שלנו.

שלום, רציתי לשתף את כולם בחוויה שעברתי עם דוד המנעולן. הייתי בדרך לארוחה משפחתית כשעצרתי בדרך לקנות סיגריות ובטעות נעלתי את מפתחות הרכב בתוך הרכב. באותו רגע חיפשתי מנעולן רכב בקריות בגוגל והגעתי לאתר. דוד הגיע תוך פחות מ – 15 דקות ופתח עבורי את הרכב תוך מספר דקות מבלי לשבור או להזיק לו.

דוד עשה אחלה של עבודה במחיר נמוך משאר המנעולנים והחברות שהתקשרתי אליהן באותו רגע.

אבי אוחיון, קרית חיים

בדרך כלל, אני לא נותנת פידבק על שירותים, אבל הרגשתי שאני ממש חייבת תגובה לדוד אחרי השירות הנפלא שהם נתנו לי. חזרתי ממסיבה ב – 4 לפנות בוקר וגיליתי שמפתחות הדירה שלנו נאבדו במועדון, לאחר חיפוש באינטרנט הגעתי לדוד מנעולנים בקריות. דוד הגיע אלי בתוך 20 דקות והצליח לעשות עבודה מהירה, שקטה (עד כמה שניתן..) והכי חשוב במחיר הוגן שהתאים לשנינו.

ריקי גלזר, קרית מוצקין

הזמנתי את דוד להחלפה של צילנדר לדלת הכניסה של המשרד, קיבלתי שירות מקצועי, אדיב ואמין במחיר מעולה, מומלץ בחום!!

ד"ר זכי ריינר – רופא שיניים בקריות, קרית מוצקין

דוד הוא אחלה של טכנאי, בא עשה את העבודה בשקט, בניקיון ומבלי לגבות מחיר מופקע! –  אני כבר המלצתי עליו לשני חברים שלי ואני באמת מאמין שהם לא יתאכזבו מהם.

עידן גרינברג, קרית אתא

פשוט יוצא מן הכלל, דוד המנעולן היה אדיב, נחמד והכי הכי חשוב הוגן במחיר!

כבר המלצתי על דוד לשני חברים ששאלו אותי אם אני מכיר מנעולן מקצועי, שירות 100%, אתם גדולים.

אלי סינווני, קרית ביאליק

התקשר עכשיו ל – 072-3923579 ונשמח לפתור לך את הבעיה בצורה המהירה, הבטוחה והמקצועית ביותר. אל תהסס ליצור עימנו קשר למידע נוסף על שירותי פריצת מנעולים לבתים בקריות, פריצת רכבים, החלפת מנעולים ועוד.